It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Torsdag 30/5-13

Publicerad 2013-05-30 21:06:06 i Allmänt,

Gokväll kära blogg!
Idag har varit en ledig dag, jag har spenderat den utan ett ända måste.
Jag vaknade tidigt idag, tillbringade ett tag på gymmet, sen en promenad ner i stan och avslutade med att hälsa på gitt och gitt! Sen blev det en vända hem, för att duscha och fixa till sig lite. Avslutnings show på lillebrors skola stod på schemat. Jag säger bara herregud, ett gott skratt förlänger livet, då borde jag leva tills jag blir 111 år! Som jag skrattade, tårarna rann och dom var så fantastiskt duktiga. En stor stjärna till er. Tänk att lilla lillebror slutar nian, ska börja gymnasiet, var tog lilla axel vägen? :) 
Nu sitter jag på balkongen, tar det lugnt och dricker faktiskt ett glas vin. Mycket mumsigt, jag laddar för vad som kommer ska! Wiiihoooo. Ha en fortsatt mysig dag <3
 
  
 
 
 
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela