It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Wiiiieee

Publicerad 2013-03-25 20:52:00 i Allmänt,

 
Idag hade jag på mig gröna byxor, en v-ringad svart basic topp och en vit sjal med stjärnor på! Bekvämt och helt okej fint ihop. Påväg till jobb idag ringde min mobil ,okänt nummer. Brukar vanligtvis inte svara då, men kände på mig att det var nått viktigt och tack och lov svarade jag. Det var från Capio nere i Lund, hon skulle bara säga att dom fått ett återbud i morgon (tisdag 26/3) om jag var intresserad av den tiden klockan 09.00. ABSOLUT sa jag såklart, vill inte ha denna smärta mer nu. Jag är laaaagom trött att till och från gå och ha ont, inget kul. Det tar på energin och jag blir trött på nolltid. Så i morgon klockan 09.00 då är det dagas. Jag är nervös, men jag fixar detta. Jag hoppas hoppas dom hittar vad det är nu.
 
Efter jobb va det våffelmys hos mamii, papii och lillebror tillsammans med mormor och moffis. Mysigt <3 Nu bir det lite tv, sen dags att sova. Ska upp tidigt i morgon. Ha en mysig kväll och ta hand om dig <3 
 

Kommentarer

Postat av: Sofi

Publicerad 2013-03-25 21:45:35

håller tummar o tår, du kommer klara detta galant...

vart har du hittat dessa fina brallor>?

Svar: Tack det behövs.Byxorna från H&M, älskar dom.
Annie Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela