It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Strålande humör

Publicerad 2013-03-04 15:13:00 i Allmänt,

Tjooohejsan hoppsan! 
Jag är på världens bästa humör, jag har så mycket energi. Jag bara älskar det :)
Är det för träningen är igång igen och våren finns i luften? Det hoppas jag!!
 
Jag ringde kära papii innan, behövde luft i mina däck för att kunna köra på min cykel. Det var inte igår jag använde den om vi säger så. hihi. Så Lasse (pappas kollega) kom och hämtade mig och min kära cykel, upp till deras jobb och där blev det pumpa cyklen och sen trampade jag mig mot stan, för att gå lite på bandet. Så otroligt skönt att vara igång igen, jag är såååååhääär glad!
 
 
Vårpremiärturen!
 
Jag är mer än nöjd! 
Det är det lilla som räknas!
Och jag ska bara ta det lugnt, så detta är en bra början.
Solglasögon, hur underbart? BÄST!
Eftersom det är underbart väder ute, så passade jag på att göra en vårig kycklingwok, mumsfilibabba om ni frågar mig hihi! :)
 
Nu dax att ta tag i denna lilla lya, lite som behövs städas undan, sen en dusch och vid halv sex tiden blir jag upphämtad av min vän! Vi höres säkert senare <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela