It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Myskväll

Publicerad 2013-03-22 20:29:00 i

Tillbringat hela långa dagen hos mamii o papii. Sovit här två nätter nu eftersom, läkarna tyckte de var bra att jag hade någon hos mig eftersom jag tagit morfin. Så idag har jag sovit och vilat HELA dagen. Och sovit en HEL natt, 8 timmar. Och 4 timmar nu på dagen. Men jag är fortfarande lika trött. Men det ska väl förhoppningsvis bli bättre, lite återhämtning detta bara. Nu i kväll körde vi till laxbutiken, köpte god mat och bara myser. Nu är det gladiatorerna final och efter det kör jag hem och sover i min lilla lya. <3Imorgon är det jobb, gud vad jag längtar! Wiiie. Jag hoppas hoppas magen och jag kan samarbeta, men jag tror på det bästa. Nu ska jag mys vidare. Trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela