It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

31/3

Publicerad 2013-03-31 13:50:58 i

Välkommen sommartid, välkommen våren! Inte sant? :)
Igår var det myskväll med hellis och joanna. Det slutade med en god drink i stan och lite dans! Tack finisar för en fantastisk kväll <3





Vaknade halv tolv idag, underbart att få sova ut! När jag vaknade var jag dunder förkyld... Usch och fy! Men det går över :) Jag tog på mig ordentligt packade min tvätt och satte igång två maskiner tvätt sen promenad jag bort till maxi i det helt fantastiska vädret.









Nu återgå till källaren och tvätt maskinen. Sen en dusch och senare blir det lire Påskmys hos mamii, papii och lillebror. Ha en underbar söndag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela