It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

23-24/3

Publicerad 2013-03-24 20:59:11 i Allmänt,

 
Gokväll mina fina! Inte hunnit med bloggen min, fullrulle. Igår var det lördag, tillbringade halv dagen på jobb tillsammans med Anna, och en underbar brandövning! Blää en lördag liksom, vad tänkte den som starta det larmet? Antagligen ingenting alls..
 
 
Kvällen tillbringades hemma hos mamii, papii och lillebror. God mat och sen bestämde sig lillebror för att nanna över hos mig.Vi plockade påskris, jag ville såklart pynta det direkt, men axel ville inte. Sen dröjde det inte länge fråns han somnade på soffan, hur kul? Trevligt sällskap liksom? Haha
Sötaste lillebror. 
 
 
  
 
  
 
 
Idag söndag har det också varit jobb 11-17 i like! Jag har nog världens bästa jobb, för fy fasiken vad jag trivs. 
Efter jobb hem om för att starta tvätten och sen hem till mamii och papii för att äta mat. Korvstroganoff, mums.
 
Just nu städar jag och tvättar. Så segt, sova? jatack :)
Har fått lite påskfint, vill ni se? 
 
 
Nu ska jag återgå till städning och tvätt. Seee you tomorrow <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela