It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

21/3

Publicerad 2013-03-21 07:27:30 i

Heeeelt slut, i rutan!
Det var jobb på schemat igår men efter 3 timmar var jag tvungen till att gå hem. Jag hade ont, åter igen i magen. När ska jag få slippa denna skiten? 5 timmar på akuten, det skulle ta prover men jag var inte helt lätt att hitta en ådra att sno blod ifrån. Men tredje gången gilt och då hittade han en snäll ådrs vid handen. Väntade på proverna, visade inget speciellt. Men jag fick välj om jag ville sova där eller hemma (hos mamma o pappa). Valde såklart hemma. Natten har passerat jag har fortfarande ont och är fruktansvärt trött. Trodde alvedonen och morfinet skulle ge mig mycket sömn, men ack så fel.... 4 timmar totalt kanske och då sov jag bara 2 natten innan. Så idag är jag met död än levande. Väntar på samtal från lasarettet nu.






Nu vila! Kanske sova, hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela