It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

21/3 lunch

Publicerad 2013-03-21 11:59:43 i Allmänt,

Ny tid på akuten idag.
Dom ringde i morse och sa att jag fått en tid till akutultraljud idag 15.40 och efteråt blir det tillbaka till akuten för att förhoppningsvis få reda på vad det kan vara. Håll tummar och tår, för det behövs verkligen i eftermiddag. Måste också vara på fastande mage, så jag tog min lunch 11.00 dag, helt okej, men lite för tidigt hihi. Vet ju inte när jag får mat nästa gång och vet inte vad som händer uppe på akuten i häller.
 
Nu ska jag dyka ner i bingen ett tag och försöka sova/vila. Efter 6 timmars sömn på två nätter kan jag säga att jag är rätt trött faktiskt. Vi höres i kväll eller i morgon <3
 
 
Lite blå? Nejdå.. inte alls, dom råkade bara spräcka ett blodkärl i ärmen igår. Tummen upp där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela