It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

14/3

Publicerad 2013-03-14 16:57:00 i Allmänt,

Idag är det den 14/3, jag har namnsdag på mitt andra namn, MATILDA. Jag har fått kort på posten, med en lott och 50 kronor i. Och ett paket med två stycken fina skålar.
Tack Mormor, Moffis & Mamii, Papii, Lillebror <3 
 
I morse var jag och besiktiga min lilla pärla och den gick igenom utan anmärkningar! Som vi kan, sådan ägare sådan bil hihih ;) Efter det körde jag ner mot stan, tänkt att jag skulle träna, men i stället satte jag mig för att göra naglar, vårfina naglar blev det. Ljusljus grönt/turkost med två pärlor och jag är helnöjd! Jag tror på våren, det kanske ni märker? haha 
 
 
När naglarna var klara så tog jag gymmet också, ett riktigt svettigt pass, and i like it! 
klar på gymmet, påväg till bilen stod det flyttrea i ett skyltfönster och självklart hanmnade jag där. På kappahl som ska stänga nere på söderpunkten, så fick med mig både det ena och det andra därifrån, bild kommer senare. Sen för ett tagsen landade jag i soffan. Nu blir det dusch och sen kvällis hos mamii och papii! 
 
LOVE <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela