It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

1/3

Publicerad 2013-03-01 23:18:35 i Allmänt,

Ny månad nya tag!
Hade ställt klockan på 7.50 i morse, men vaknade av mig själv 7.30 underbart visst? Solen lyste upp hela sovrummet, det gjorde morgonen till någonting bra.
Klockan 8.45 var det ännu en tid inbokad hos läkaren. Paniken för hur jag skulle bli bemött denna gången. Vämtrum två, läkaren kallade på mig, kryssade i rutorna på pappret jag fått av sköterskan, provtagning, massa tester, och sen pratade vi hur det skulle bli. En dubbeldos av tabletten jag bara tagit en utav innan. En morgon och en kväll, på kvällen tillsammans med två alvedon. Och en remiss till gastroskopi i lund... Denna eviga smärta ska få ett slut? Det hoppas vi på va? :)
 
Efter läkarbesöket, hämtade jag ut recept med mamma och sen körde jag hem till mormor och morfar för att äta en superfrukost!
 
 
 
 
Efter en god frukst va det hem, göra sig i ordning, och städa undan lite. 
Sen en snabb tur till blomsteraffären. Världens bästa mormor, morfar, mamma, pappa o lillebror va värda den finaste buketterna jag kunde hitta. Körde hem till mamma, pappa o lillebror och satt den i en vas. Men mormor och morfar var inte hemma så ställde deras på trappen.
 
  
 
  
 
  
 
Nya byxor, ny blus och jag körde jobb 13-20 med bästa ANNA! Wiiiie.
Efter jobb hem till mormor och morfar! och supppppergod mat, rena lyxen.
 
 
 
 
MUMSFILIBABBA!
Tack för i kväll mormor, moffis, mamii, papii och lillebror <3
Nu har jag nyss landat i soffan och det är tid att sova, så dax att stänga ner och landa i sängen!
I morgon blir det lite äventyr med mamii, papii och lillebror wiiihooo. Sov gott <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela