It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

11/3

Publicerad 2013-03-11 22:02:15 i Allmänt,

  
 
  
 
Underbara dag! 
Vaknade redan vid 7.45 idag. Hade ställt klockan på 08,00 för att hinna med en runda på gymmet innan jobb. Och det han jag, 90 minuter på gymmet och jag kände mig som en ny människa full av massa energi för en ny orörd vecka! :)
Hem efter träningen, åt en god frukost och lite frukst. Sen vidare mot jobb 12-17, underbar tid.
Efter jobbet blev det hem till mamii, papii och lillebror. Lillebror har namnsdag idag nämligen Edvin, gulligt värre! Han fick ett fint påslakan sätt av mig som var USA inspererat. Sen blev det en sväng ut för att kolla upp vad problemet med min kära mobil är, ja den är trasig och det suger! Vill ha tillbaka den nununu!
Fresten vill ni se nått sjukt? Dagens fulaste bild kanske? Vet att Anna gillar den skarpt, för det skär ju inte allt sig NEJNEJ ;) HAHAHAHA! Ett gott skratt i alla fall.
 
 
 
Och en sak till, min kära chef, Anna då, hon spelade in en film och föööörlåt, men var bara tvungen att screena och lägga upp en bild här! 
 
 
Aja, nu kallar snart sängen. Jag är tröttare ön trötter! 
Natti natti <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela