It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Vad hände nu?

Publicerad 2013-01-12 06:34:44 i

Klockan har passerat strax över halv sju, det är full kalabalik i trappen!
VAFAN!!!!! EN LÖRDAG MORGON.Vaknar av att jag hör nått som smäller och tänker efter vad klockan kan vara, när jag kollar på min telefon och inser att hon inte är mer än halvsju och någon IDIOT står och sparkar på portdörren för den är låst! SYND!!!!! Du kan fan stå där... Lagom irriterande. och nu var man klar vaken, UNDERBART! Tack kära du som väckte mig på tok för tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela