It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Uppps!

Publicerad 2013-01-16 20:07:00 i Allmänt,

Vart tog tiden vägen?
Måndag har passerat, tisdag har passerat och här står vi nästan mitt i veckan.
Tisdagen bestod av jobb jobb :) Like like!
 
  
 
Onsdag idag.
Började min dag med att klockan ringde 6.30, lovely! Upp och hoppa gymmet på schemat, taggad som aldrig förr. Ett gotte pass, en dusch och frukst senare var det dax att styra emot jobb. wiihoo! På lunchen kom mormor och morfar, jag blev bjuden på lunch! Dom är verkligen världens bästa. Efter jobb blev det hem till mamii och papii, där bjöds det på middag! Påvägen från mamii o papii var jag inom maxi, behövde handla lite, det ekar tomt i mitt kylskåp! 
Nu bänkad i soffan, för att göra absolut ingenting! SKÖNT.
 

 
  
 
  
 
Tackar min bästa också! 
För att du ställde upp och hjälpte mig idag när jag behövde dig <3 
 
Ha en mysig kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela