It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

FRÅN TVÅTUSENTOLV TILL TVÅTUSENTRETTON

Publicerad 2013-01-07 16:14:00 i Allmänt,

Det har snart gått 7 dagar på det nya året.
Tiden bara springer iväg. Har jobbat 5 av 7 dagar och nu ska jag äntligen hålla lite helg!
Ledig måndag och tisdag, UNDERBART om ni frågar mig.
 
Liten update från nyår kommer här, för det vill vi ju alla ha! 
BILDBOMB PANG
 
 
 
Storshopping inför nyår blev det tillsammans med madde och detta är bara början! 
 
 
Dukade fint, partyhattar, hjärtan, färgade band!
 
  
 
  
 
  
 
  

  
 
  
 
Nyår på bästa sätt!
 
 
MUMS!
 
 
  
 
Partoa och tolvslaget!
 
 
Dagen efter inne i mitt storarum! 
HERREGUD!!!! Tur jag inte har fest så ofta! hahahah
 
Några trötta tjejer som gärna sover bort dagen efter.
 
 
Efter att alla mina fina vänner åkt hem, så bestämde jag mig för att ta årets första springtur!
Sagt och gjort, det blev en springtur hem till min kära familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela