It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Gokväll!

Publicerad 2013-01-20 23:47:00 i Allmänt,

Gokväll..
Klockan är mycket, borde kanske sova.
Men jag är ledig i morgon och jag kan sova precis hur länge jag vill då! SKÖNT.
 
Liten bildbomb med allt eller inget kommer här! 
 
   
 
 
Lite shopping! Ett par nya skor i skinn, en förvaringsväska till jackor, som är tänkt att jag ska ha på vinden till jackor och några fina servetter, kunde inte motstå då dom kostade 1 kr paketen med 20 st i.
 
  
 
   
 
Jag har varit lite ledig, kört på småvägar och sätt snön ligga fint över åkrarna, lite nytt proteinpulver och proteinchoklad! Solat lite och gjort en good smooties!
 
 
Haft världens bästa mormor och morfar på lunch, fick då dessa fina tulpaner <3
 
   
 
   
 
Använt min nya finafina tröja med stjärna på! ÄLSKAR DEN.
Tillbringade min lördagkväll med bästa madde och nenii, skratt, galna ord, film och gottis <3
 
 
Sätt någonting världigt sött när jag kom till jobb igår.
Bilskrapor, där Malin hade skrivit våra namn på ena sidan och familias logga på andra sidan.
 
 
Vaknat till strålande solsken i morse, underbart <3
 
 
  
 
    
 
Idag tog jag tag i träningen efter jobb, hur skönt liksom? UNDERBART.
Tillbringat kvällen tillsammans med Celinne, lite mat och massa skratt. hahaha
 
Nu kallar sängen snart, natti natti <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela