It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fortsättning lördag (:

Publicerad 2013-01-12 22:20:20 i Allmänt,

Tjoohejsan tjokvällsan!
 
Klockan börjar bli mycket och jag börjar bli riktigt trött.
Det har varit en låååång dag.
Har tillbringat förmiddagen och en tid in på eftermiddagen med mina kära föräldrar och lillebror idag. En tur till väla och lite små affärer. Trevligt värre. Tiden tickade på och jag ville upp till min fina vän på sjukhuset. Sagt och gjort, men hon ville ha en sak, en vira blåtira, ni vet sån där läsk som man blir blå om tungan av? Som är förbjuden för vuxna? ;) hihi. Så jag köpte med mig en sådan till henne. 
Kom upp till henne, pratade massor, massor, hon sov lite då och då! 
 
Vid fem tiden hämtade pappa och lillebror upp mig på sjukhuset. Dom körde mig hem så jag fick hämta min bil, sen stod maten serverad på bordet hemma hos dom 17.30! MUMS
 
  
 
Sen brummade min bil till sjukhuset för lite lördagsmys med min fina simring! 
Natcho chips och goacemoledip! MUMS :)
 
 
Bäddade fint till Simring medans hon var på toaletten hihih! 
Nu är jag hemma, och fruktansvärt trött, så tänker skalla kudden alldeles strax! 
Nanna så gottigt och ta hand om er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela