It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag = Ledig

Publicerad 2013-02-13 17:23:23 i Allmänt,

Onsdag - Ledig - UNDERBART!
 
Det är onsdag, jag är ledig, och vad mer kan man önska? Superskönt om ni frågar mig.
Vaknade upp med världens huvudvärk, visste inte om jag skulle titta eller blunda. Jag upp och skulle leta fram huvudvärkstabletter, men hade jag det hemma? NEJ.. Gaaah, bort till maxi och in på apoteket.
Idag har det inte varit några måsten i heller, eller jo jag hade tvättid mellan 12-17 så nu har jag massa nytyvättade kläder igen, wiie :)
Celinne kom på besök ett tag idag, vi lagade mat, prata lite och kollade tv! Hur mysigt som helst.
Nu sitter jag här och gör ingenting alls, så skönt! Att bara vara :) 
 
 
 
 
Nu ska jag softa vidare! 
Vi höres kanske senare? Vem vet!
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela