It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Kväll

Publicerad 2013-02-20 20:14:39 i Allmänt,

Gokväll!
Sitter nu i soffan tillsammans med lillebror. Han ska nanna över här.
 
Var ju hos läkaren innan. Klockan 16.00 hade jag en tid, men när vi kom dit fick vi reda på att läkaren var 15-20 minuter försenad, kul?!? Aja, bara att vänta. Efter många om och men in till läkaren, tusen frågor och sen kände han på magen, han sa att vi ska testa samma tabletter ytterligare en gång, för att se om det kan bli bättre! Annars finns det en annan plan, om tabletterna inte skulle hjälpa denna gången! Sen kallade han mig bland annat träningsnarkoman, så stopp på träningen ett tag framöver.. Hur ska jag klara? Jag som älskar att träna och röra på mig. Promenaderna kommer jag i alla fall inte att hoppa över, tro mig :)
 
 
Nu ska jag mysa med lillebror och kolla grammisgalan!
Ha en trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela