It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Här är jag

Publicerad 2013-02-28 11:21:10 i Allmänt,

Dålig uppdatering förlåt!
Men det har varit så mycket annat att tänka på.
En bilduppdatering är allt ni får och en bättre uppdatering till helgen, när jag har låångledigt, okej? :) 
 
 
  
 
  
 
Haft myskväll med min fina vän som är hemma från leksand en vecka. God founde, god mat, mysigt sällskap, besök på gamla gymnasieskolan och massa skratt, . <3
 
 
 
 
 
Myseftermiddag/kväll med fina Alex, god mat, ETT GOTT SKRATT och lite shopping.
Inte varje dag pappkassen går isönder MITT UTANFÖR Maxi hahaha.. <3 
 
 
 
En sväng på akuten...
När magen inte vill, då är det inte kul mer.
 
 
  
 
God mat hos mormor och morfar, morfar målade mina naglar och jag tog en tupplur innan det var dax för nästa  läkarbesök! Mormor o moffis ni är bra<3
 
 
Nytvättade lakan kan vara det mest underbara!
En sväng med Alex ut till mysiga slottstallet möbler igårkväll, så mysigt! Lite shopping blev det där. Kommer bilder till helgen på det :)
Sen tillbringade jag kvällen hos mamii och pappi såååå mysigt! <3
 
Nu är det dax att göra sig iordning, för snart kallar jobbet. 
13-20 idag :) Wiiiohoooo!
Ha en underbar dag <3 
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela