It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Dålig uppdatering!

Publicerad 2013-02-05 13:51:57 i Allmänt,

Jag är inte mer än en människa jag i häller!
Det har varit jobb på schemat, söndag till söndag och jag har endast varit ledig fredag. När jag inte har jobbat har jag tillbringat tiden hos min fina vän matilda på sjukhuset och med Sandra och nenii! 
 
Torsdag -
Jobbade 10-17.
Köpte otroligt fina skor, som kommer bli favoriter till våren/sommaren.
Tillbringade kvällen på sjukhuset hos min tokiga vän.
 
 
Fredag-
Var ledig hela långa dagen
Tillbringade en tid på sjukhuset hos min vän
Tränade med Sandra
 
 
 
Lördag-
Vaknade tidigt, men vad gör det!
Jobb på schemat 10-17
Punktering på bilen. Hur kul? SKIT TRIST. Där stod jag på motorvägen mitt i mörkret och visste varken in eller ut.
Mellomys med Sandra och Nenii
Massa prat och Nenii nanande över här 
 
 
 
 
Söndag-
Frukost, fina blommor från en fin vän och strålande solsken, supermysigt
Jobb 11-15
God mat hos mamii och papii
 
 
 
Måndag -
 
Måndagen var en ren slappedag
Tillbringade en tid på sjukhuset hos Matilda
Tränade med Sandra
Städade
Tog det lugnt
 
Tisdag-
 
Träning, träning, träning. Mina ben är verkligen spagetti hahaha!
 
 
Nu kallar tvättstugan igen, wiiihooo!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela