It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Gokväll!

Publicerad 2013-04-09 22:16:00 i

Var tog denna dagen vägen? Jag hade fullt schema. Mycket jag skulle hinna med. Jag han i alla fall slinga mitt hår hos mormor, äta en god frukost där, sola, tvätta, träna storstäda gaderoben och några timmars jobb! Wooppa loppa, kan säga som så att jag är DÖD nu. Riktigt trött, ska snart resa mig och bädda i nya lakan. Sen blir det natti natti tro mig! Fast först måste jag spela bara liiite till haha. Snart 21 år och spelar pippi spel, kul ju. Laddade ner det nu i kväll och tro mig. Jag är FAST :)Vi höres i morgon :* Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela