It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lördag kväll!

Publicerad 2012-09-22 18:34:30 i

Jag har hunnit otroligt mycket idag. Sitter nu ner och väntar på att maten ska bli klar. Innan dess har jag storstädat och sorterat papper. Wiihoo, lite vuxenpoäng allt! När jag sitter här funderar jag över hur glad jag faktiskt är, jag har mitt egna lilla att sköta. Ingen som säger vad jag ska göra och vad jag inte ska göra. Jag kommer och går precis när jag vill :) ohhh bara älskar denna lilla lägenheten! Här mår jag bra!!









På bilderna ovan är mitt storarum. Hur mysigt egentligen? superduper mys <3

Nu ska jag försöka skynda på maten. vi hördes kanske senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela