It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Opps! Redan lördag?

Publicerad 2012-10-20 22:18:28 i Allmänt,

Opps, startade bloggen precis, såg att jag har besöksrekord, när jag inte bloggar? Hmm aja, jag är dålig på bloggningen denna veckan. Men det är mycket nu.. Jobbat tisdag - torsdag + tvättid, varit hemma hos min familj, hos mormor och morfar och med vänner på kvällarna! Ja jag har gjort otroligt mycket sen jag skrev sist. 
Men idag är det lördag och den har tillbringats på bästa sätt, jag började morgonen med en springtur ner till gymmet vid havet för lite träning i utomhusgymmet :)
 
 
   
 
   
 
ÄLSKAR HÖSTEN, tror jag i alla fall!
För gud va mysigt det är att springa bland alla löven! 
Så länge det inte regnar, så kan jag älska hösten ;) haha!
 
Eftermiddagen och kvällen har tillbringats med min familj.
Och nu på kvällen hos min kära mormor och moffis <3
 
Myser nu i min nystädade lilla lya!
 
   
 
   
 
   
 
   
 
      
 
Nu lite film, sen nanna! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela