It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Vårkänslorna är hos mig <3

Publicerad 2012-03-03 17:43:02 i Allmänt,

Började min morgon med en otroligt skönt promenad med nenii :)
Redan klockan 08,00 var vi ute, en lördag ja jag vet! Otroligt skönt ska ni veta.
Efter 1,5 timmes promenad nästan så gick nenii hem till sig och jag till mig, sen var det lite frukost. Sen en dusch och göra sig i ordning. Sen tog jag och nenii en tur till lite secondhand butiker idag, men hittade dock ingenting. Men men bara kul att kolla också :)
Idag är det så mycket vår, iallfall för mig. Jag har ljusa jeans, rosa convers och en ljusgrön stickad tröja :)
Lite shopping blev det också.. Och blommor, wiiie! Jag är nog kär i blommor, vad skulle man gjort utan dem? Hade önskat att jag kunde ha hela mitt hem fullt, men hur skulle det egentligen se ut? hahah
Fiiint på min balkong och nu ser man ut genom fönstrena också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela