It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tisdag :)

Publicerad 2012-03-07 20:28:54 i Allmänt,

Tiden tickar, det går så fort!
Hinner inte med allt jag skulle vilja göra.
Men det är bara till att gilla läget.

Men nu till gårdagen, vaknade på tok för tidigt för att vara min lediga dag. Men jag börjar vänja mig nu. Jag vaknar ju tidigt varje morgon alltid, om det är så att jag ska jobba eller är ledig. Tog mig i allafall en god PW redan klockan 08,15. Sköönt var det och solen värmde så gott :)
Slutet av min PW gick jag inom ICA för att handla med mig bullar hem.
Caroline och lilla Tuva skulle nämligen komma på lite fika till mig :)
Efter en mysig fikastund var det tid för mig att bära ner mina stora kassar till tvättstugan. Tvättatvätta på schemat, blääää! Det är så tråkigt, eller det är inte tråkigt. Men jag är så otroligt rädd för källaren, fråga mig inte varför. Men så är det haha. Jag hade tur, för när klockan blev fyra kom Alex hit, så hon fick följa med mig ner och ta det sista och hänga in i torkrummet hihi.
Sen lagade vi lite god mat :)
Efter god mat i magen, hämtade vi upp tvätten!
Sen klädde vi oss för att åka och soooola! MYSIGT
När vi kom hem stod det sligor och massa gottit på listan för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela