It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag!

Publicerad 2012-03-14 22:00:25 i Allmänt,

Wiiihoo!
Jag vaknar ju inte alls tidigt på morgonen. Men det är rätt skönt, för då hinner man med en hel del! Då springer liksom dagen inte iväg :)
Jag vaknade idag 08,15. Gick direkt upp och tog på mig träningskläder och ett glas med blåbärssoppa! Gottit.
En goooo promenad på 7 km blev det!
Sen hem och en gooo dusch i mörker... Hmm ja varför i mörker? Jooo för igår kväll när jag skulle borsta tänderna gick lampan, alltså lampan trasig! Och blond som jag är så vågade jag inte röra saker som heter ström. Så därför fick jag duscha i mörker idag haha.
Men räddaren i nöden kom och fixade min lampa! Även namnsdag på mitt andra namn idag :)
Fick lite fina saker, se här -
Tack mormor o moffis för blomman och pengen. Tack mammi, pappi o torsten för ljuslyktan <3
Sen var det vidare bort mot bussen...
Lillebror har praktik hos mig denna veckan, han sköter sig faktiskt bra och han tycker det är kul :)
Efter jobb körde fina Edona mig hem <3 Tack tack!
Sen gav jag mig ut på en timmes PW. Underbart, fågelkvitter och vår i luften <3
Nu tv sen nanna, ledig i morgon <3
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela