It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag :)

Publicerad 2012-03-31 22:48:49 i Allmänt,

Jobbade denna dag 12-18 en rätt skön jobbetid faktiskt, fast jag gillar egentligen bäst när det är heldagar. Men halvdagar faller mig i smaken också haha.
Efter jobb var det bussen hem, solglasögonen på och solen rakt i huvudet! UNDERBART <3
När jag hoppade av bussen möte min fina vän Hellispellis mig, vi promenerade bort till pizzerian! Fick med oss en smaskis pizza hem och sen hade vi en super trevlig fredagkväll <3
Glömde fresten, när vi kom innanom dörren stod där en paket med detta i
Fick jag av fina Gunilla, för hon fått alla mina kläder jag rensat ut, som är alldeles förstora för mig numera!
Mina fina hellis, kommer du ihåg denna sommaren? Wiiiie jag saknar.. Det är snart 2 årsedan... tro det eller ej, men man kan inte tro det är sant. Var tar tiden vägen?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-04-01 09:59:40

Underbar bild på er! Och Annie, såååååå brun! :)

Postat av: Helle!

Publicerad 2012-04-01 21:01:55

Tack för en fin kväll kära du. Haha, bilden säger mer än tusen ord, vilken sommar, favorit i repris i sommar? :)

Postat av: Helle!

Publicerad 2012-04-01 21:02:30

Tack för en fin kväll kära du. Haha, bilden säger mer än tusen ord, vilken sommar, favorit i repris i sommar? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela