It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Wiiip wipp wipp!Vart tar dagarna vägen?

Publicerad 2012-06-12 22:36:24 i Allmänt,

Söndag, måndag? Vad hände?
Aja, söndagen sov jag bort eller ja nästan sov till halv tolv UNDERBART! Det var längsen sist.
Sen tog jag på mig mina träningskläder, kördet ett pass på gymmet så otroligt skönt! Och en tur till väla för lite nya Träningskläder blev det också :)
Kylskåpet gapade tomt, så passde på att handla också!
Sen blev de myskväll med hellis!
Vidare mot måndagen..
Jag skulle vara ledig. Jag var ledig till klockan slog halv två och jag såg missad samtal och sms om jag kunde jobba. Men jag älskar mitt jobb och har lite svårt för att säga nej. Så jag ställde såklart upp! Jobbade till 20,00 sen kom hellis åter igen hem till mig. Har hon kanske flyttat in? Det verkar nästan som de..
Kvällen/natten spenderades på ett kosntigt sätt, ute på helsingborgs gator hihihih. Busigt...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-13 11:28:35

Tack tack tack! För tre helt underbara dagar! Och två nätter under täcket baby! ;) nu är jag full av ny energi! I LOVE YOU

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela