It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tidig tisdagmorgon :)

Publicerad 2012-06-26 14:30:48 i Allmänt,

Klockan ringde 07,15 det var bara att ta sig i kragen och stiga upp :) 
Personalmöte på schemat!
På med träningskläderna och bilen styrde till änglahåla!
Jag tycker det är på tok för tidigt egentligen, men jag får ju träffa mina fina kollegor :D
 
 
Personalmöte!
 
 
Ni är för härliga! 
Efter personalmötet, shoppade jag två fina blommor till mitt köksfönster ute på torget i ängelholm.
Sen styrde bilen mig till GYMMET! Jag är tillbaka på banan, jag är lycklig, lyckligare, lyckligast :D
 
 
Efter gymmet blev de en tur om torget för att köpa lite frukt och grönsker. Där träffade jag min kära mormor :) Hon hade bakat sockerkaka och tyckte jag skulle ha en, så jag körde hem till henne så träffades vi där hemma! och jag fick med mig mormors goda sockerkakahem! Ringde min mamiii och frågade om hon ville hålla mig sällskap på min shoppingtur och de ville hon såklart! Så vi körde till Cooop! Storshoppat, behöver inte handla mat på dagar nu :) Bra!
Nu avnjuter jag världens godaste tonfisksallad, MUMS!
 
 
Sen ska jag ut i spåret i pålsjö, jag är på banan! Jag ska springa, jag ska hoppa! Jag är GLAD :D
Wiiihoopoooo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela