It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag kväll

Publicerad 2012-06-20 20:31:40 i Allmänt,

Opps sorry mina fina för dålig uppdatering. När jag skulle gå in och uppdatera via telefonen i förregår så höll dom på att göra om blogg.se och det gjorde att jag fattade ingenting när jag väl kom in.
Men men har jobbat nu i tre dagar, underbart. Igårkväll var Alex här, vi cyklade till maxi och gjorde ungskyckling
och sallad!
 
 
Åkte på världens förkylning igår och idag är den inte att leka med. Tidig sängdax, hoppas på god sömn även om förkylnigen säkert kommer väcka mig miljontals gånger. Ser fram emot 4 lediga dagar ska bli underbart! Att bara vara utan att ha massa måsten det kan nog bli rätt skönt :) 
Nu ska jag återgå till filmen som går på 4an för tillfället.
Vi höres i morgon, skööööt om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela