It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag hela vecka låååång!

Publicerad 2012-06-25 22:07:23 i Allmänt,

Wiiihooo också var det måndag igen, var tar tiden vägen? :) Men jag klagar inte!
Jag lever vidare med min "underbara" förkylning som verkar älska mig! Men nu är det slut, för jag är rastlös och tänker ta tag i träningen i morgon igen. Bara lite hosta kvar, den försvinner väl snart också :)
Bussen till jobb i morse, i vanlig ordning 9,12!
Mitt jobb är Bra, Bättre, BÄST, vad skulle jag gjort utan de? och mina fina kollegor? 
Det är frågan de..
 
 
Jobbade 10-18 idag, skönt med heldagar och tiden bara sprang iväg! Men har man kul så har man :)
Shoppade på min rast idag, oväntat? NEJ!
 
 
Hihi, en moblmanik till att ha på ärmen när jag är ute på mina älskade promenixor!
En finfin tröja med lite glitter i och en typ ja vanlig svart tröja med lite mönster i lite over size NICE!
 
Efter jobb idag, körde min kära chef mig till väla! Inte alla som har en sådan chef eller hur? 
Hon skulle shoppa och jag skulle leta upp pappa o lillebror!
Efter turen på väla blev de en tur hem till mamma o pappa, lite mat i magen! Spagetti och köttfärsås, helt okej gott gott! Sen inne och myste lite med bebisen (mamma o pappas grannar) dom fick en liten flicka för 12 dagarsen såååå söööt och så liten hihi. iiii vill bara myyysaaa med henne!
 
 
 
Klockan tickade iväg och jag körde hem! Suttit framför lotta på liseberg, med datorn i knät och musik i öronen! Underbart! Nu funderar jag på att sova, klockan ringer 7,15 på min lediga dag.. Men det är personalmöte klockan 8.30 så bara lee och se glad ut :D wiiihooo!
 
Nu natti natti mina fina <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela