It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lördagsmys

Publicerad 2012-06-23 22:44:59 i Allmänt,

Wiiihooo! 
Var tog denna lördagen vägen?
Jag åt kvällsmat hemma hos min kära familj, Tacos, mums mums! Det tackar man ju inte nej till.
Sen svängde jag inom en runda hos mormor och morfar, för att säga hej och bara vara ett litet tag.
Sen påvägen hem, hämtade jag upp Neniiii! Film och poppisar på schemat :)
 
 
Nu tickar klockan iväg, jag är trött, men samtidigt sugen på en riktit lång promenad. Men jag får helt enkelt hålla mig till i morgon och gå och lägga mig nu! Promenad med Neniii i morgon, hihi!
 
Natti natti <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela