It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lördag :)

Publicerad 2012-06-09 23:59:10 i Allmänt,

Vaknade av klockan som ringde 08,45... Ville bara stänga av ljudet och fortsätta sova. Så fruktansvärt trött! Men jag gick upp, gjorde mig i ordning och tuffade mot jobb.
Jobbade 10-16 och sen en tur inom mina föräldrar för att bara säga hejhej och hämta lite saker!
När jag kom hem bestämde jag en joggingtur med mig själv :)
Redo för en joggingtur, weiiiiho!
Bortblåst i skogen kan man väl säga...
Upp för trappan, ner för backen, upp för backen, ner för trappan LOVE <3
Sen mötes jag av oväder....
Dyng sur kom jag hem efter en joggingtur! UNDERBART
Annie <3 Ösregn haha...
Men lika glad är jag för det hihihihih :)
Efter min springtur, blev de en tur hem till mormor o moffis!
Lite mat i magen och en duch!
Kvällen spenderade jag hemma hos fina sara och hennes marcus!
Nu nannetajm!
Imorgon håller jag sovmorgon, undra hur länge? Det lär vi märka... haha
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela