It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag och ledig dag :)

Publicerad 2012-06-30 18:28:19 i Allmänt,

Började min morgon i tid, klockan 09.00 befann jag mig på gymmet :)
Wiiihoo! Mitt nya hem, om ni frågar mig!
Efter gymmet blev de en tur till Änglahåla för att luncha med Kära Annaaaa! Gottgott och mysigt! Sen inom jobb fixade med lite papper och sen bussen hem i ösregn! och då menar jag verkligen ÖSREGN! Usch, gud vad det regnade, var dyngsur av att gå 150 meter ju.
Kom hem hämtade bilen, körde en tur till stan för att fixa med mina busskort och sen en tur till väla UTAN ATT SHOPPA. Ja du läste rätt ;) 
 
 
Hade mina nya finfina converse Wiiiie :D
När jag kom hem satt barometer och väntade på mig. Tillbringade kvällen tillsammans med henne :)
Det var typ den dagen det ja.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela