It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Är klockan bara åtta?!?!

Publicerad 2012-06-15 07:56:59 i Allmänt,

HALLEDA!
När klockan var 5 idag vaknde jag, pigg som en lärka, efter att ha sovit 6 timmar... Konstigt, fann ingen ro til att somna om, så jag gjorde lite gröt och bytade om till träningskläder!
Helle kolla kolla kolla! Myskuddarna har kommit till strandpromenaden, vad säger du om det ? :D
Eftersom jag nästan var ensam ute på min morgon PW, passade jag på att testa på gymmet nere på gröningen! Helt okej faktiskt, kommer bli fler gånger.
Tog mig en pw på 6.66 km på 65 minuter!
Kom hem, dax för tvättstugan.. Kommer ner lägger in två maskiner tvätt och kommer på att jag behöver mer tvättmedel om jag ska fortsätta tvätta fler maskiner..
Så jo vad gör jag, hoppar upp på min cykeln klockan är 07,08 trampar mig bort till maxi, kommer dit och dör lite av skratt.. Dom öppnar inte fråns åtta KUL, KUL jätte kul..... ELLER INTE!
Trampade hem, nu ska jag snart göra ett nytt försök med att cykla dit hahaha :)
Höres senare <3

Kommentarer

Postat av: Helle.

Publicerad 2012-06-15 08:19:56

Jag säger myyyyyyyyys!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela