It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Uoopps, i alla fall lördag!

Publicerad 2012-07-08 20:03:48 i Allmänt,

hihi dålig uppdatering! Men då kan den ju bara bli bättre ;) Haha!
Lördag igår, började morgonen med att köra till Maxi för att handla frukost till mig och dedona! Frukostmys på jobb väntade :)
 
 
 
Jobbade 10-15. När jag kom hem promenixade jag en runda som slutade på 14 km! Herregud säger jag bara.
 
!
 
sen lagade jag lite mat! Min fina helle kom på besök, vi åt mat och lite gottis, sen tog vi en tur ner til stan för att kolla läget :) 
 
 
När klockan var runt 01,30 slockade vi! Trötta som bara den..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela