It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Torsdag och en ledig dag :) Kan det bli bättre?

Publicerad 2012-07-05 12:31:40 i Allmänt,

Jag har min första ledig dag denna månaden och det känns otroligt skönt :) 
Jag sov till 9.00. Inget ljud på mobilen och fönstret stängt så, det var ingen som väckte mig.
Låg kvar på tok för länge och bara latade mig, till slut hoppade jag upp på med träningskläderna och cyklade till gymmet!
 
 
Cyklade hem efter träningen, då är där en nötta som inte kan trafikreglerna som bara fortsätter köra när jag kommer cyklande. Ja men det är okej att du kör på mig eller? Idiot kallar jag de, en sådan människa borde gå och ta om sitt körkort! När jag kom hem gjorde jag mig en god frukost som jag njöt av på min älskade balkong! Det är ju inte kallt ute, så då ska man utnytja sin balkong tycker jag :) 
 
 
Nu väntar jag på att tvätten ska rulla klart! Eller ja jag är bara inne på mina två första maskiner, så detta lär ju ta ett tag! Men sen har jag i alla fall massa nytvättade kläder som dofta ljuvligt :) 
 
Såhär säger mitt horoskop idag - 
Du blir lycklig när du finner din inre vägledare och upptäcker din egen styrka.
 
Mitt horoskop och jag börjar nog bli kompisar nu tror jag! Det går mot rätt håll liksom :) 
 
Nu duschen sen tvättstugan! 
Seeee you <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela