It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tjohejsan!

Publicerad 2012-07-17 20:10:02 i Allmänt,

Tjohoppsan!
Är allt bra med er?
Med mig är det bara finfint!
Lite tröttare än tröttast idag, men det får man vara på sin lediga dag. Inte sant? 
Dagen idag har jag egentligen inte gjort så mycket, blev en liten runda på gymmet! Det var allt jag orkade, inte så mycket energi till det tyvärr! Men i alla fall. Jag kom hem från gymmet, satte på en film och bara satt! UNDERBART!
 
 
 
Gjorde mig i ordning, klockan 14,00 blev jag upphämtad av min kära familj. Det blev god mat i stan och sen lite shopping på väla! LIKE LIKE ;) 
 
      
Fått ny fin prydnad till dörren! 
Så man känner sig Välkommen hihi!      Mitt nya fina halsband! BIG BIG LIKE!
 
 
Mitt nya skärp! ÄNTLIGEN säger jag bara.
Letat i evigheter, men inte hittat nått som jag verkligen ville ha.
Men nu så :) 
 
 
Nu kolla lite TV! 
Ta det lugnt! 
Läsa bok!
Ladda batterierna!
Jobb på schemat i morgon!
Ha det underbart finisar <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela