It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Söndag och JUBB!

Publicerad 2012-07-15 20:34:50 i Allmänt,

Det är söndag, jag har varit uppe med tuppen!
Men jag klagar inte, för jag är lika glad för det :)
Ombyggnad, ombyggnad! LIKE? DONT LIKE? 
Klagar inte där i häller faktiskt, rätt kul med lite omväxling, men nog inte det roligaste jag gjort i mitt liv haha.
Jobbat 9-17 med min fina Malin, fixa, trixa, hitta plats, flytta, ja kalla de vad du vill! Fint blev det i alla fall ;) 
 
 
 
Födelsedagsgrisen :)
 
Världens godaste tårta som farmor gjort!
 
Njuter tröttare än tröttast med musik i öronen och väntar på att gästerna vill bli hemkörda så jag kan få komma hem och sova ;) hahah! Låter knäppt, men jag är rätt trött kan jag meddela! Fast det visste ni nog redan ;)
 
I morgon är det jobb 7-16, min sista jobbedagen , eller ja vad ska man kalla det. jag är ju ledig tisdag, sen är jag på det igen :)  Ska bara ladda på batterierna heter det ju ;)
Nu ska jag återgå till att bara vara ett tag!
Ha det underbart mina fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela