It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Söndag 1/7

Publicerad 2012-07-01 21:07:40 i Allmänt,

Jaha och var tog tiden nu vägen? 
Juli månad, redan? Aja, vi gillar läget ;)
Idag har det varit jobb 10-15 på väla!
Sen skulle jag gått ut och gått med Äleex, men jag mådde siii sådär!
Vilade ett litet tag, sen kände jag mig bättre så då bestämde jag mig för att köra och lämna bilen och gå därifrån. Tar cirka en timme, och det blev en lugn promenad. Min fina sara smsade och undra om jag inte kunde komma till henne ett tag, så traskade inom där när jag var påväg hem. Fina du vad skulle jag gjort utan dig ?!?! 
Kom hem efter ett tag, städat undan och nu kollar jag fotbollen. Snart kallar kudden, trött är jag också! Hoppas på att få sova tills klockan ringer i morgon, hoppas hoppas! 
 
 
Nu ska jag kolla vidare på fotbollen. Vi höres i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela