It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag :)

Publicerad 2012-07-10 20:45:03 i Allmänt,

Också var måndagen här igen :) 
Vecka efter vecka, försvinner med vinden! 
Vi går nu in i vecka 28, vi har kommit till liten mer än mitten av detta året. 
Jobb på schemat 9-18 underbart :) 
 
 
Efter jobbet vara det tagga tagga!
En utgång på måndagkvällen stod på schemat! 
Varför inte en måndag liksom? ;) Man får ju passa på när man är ledig dagen efter.
Sen är jag ju inte den som är ute och festar så ofta, så är man taggad så ska man :)!
 
 
 
 
En underbar utgång jag inte kommer glömma på ett bra tag! 
Vid 03,15 traskade vi hem, inom makkedonk för nattismat hihi och sen somnade vi gott! 
<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela