It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag hela veckan lång :)

Publicerad 2012-07-02 22:26:14 i Allmänt,

Jobbat 9-18 med fina dedonna! 
Efter jobb blev det tåget hem, där pappa och torsten hämtade mig! Sen åkte vi hem till dom.
Blev lite mat i magen chilliconcarne, gott gott! Sen en tur till citygross med kära lillebror!
Hihi ibland kan även han vara den bästa!
Övertalade honom att han ska komma hem och städa hos mig i morgon, och då övertalade jag han även att sova hos mig :D wiiiie! Hur mysigt är inte det?!?! 
Han känner sig som hemma kolla här - 
 
 
 
Nu kollar vi Wallander. Eller ja torsten kollar och jag hade helst velat gå och lägga mig! Haha varit uppe sen halv sex, så börjar bli lite smått sömning nu!
Aja, vi höres i morgon! Då är det storstädning med lillebror på schemat, träning, fika med joss och träffa sandra en sväng! kan bli en bra ledig dag :) 
Natti natti <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela