It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Ledig Fredag!

Publicerad 2012-07-06 10:55:54 i Allmänt,

Säger bara gud vilken natt.. Jag somnad runt 00.00, det var otroligt skönt för jag var jätte trött. Sen vaknar jag i världens panik 00,55 och det känns bokstavligt talat som en bil kört över mig! PANIK! Det måste varit den mest hemska drömmen på länge.. Men men, jag somnade om efter ett tag och vaknade 09.00 dag! Skönt att få sova lite längre i alla fall. 
Jag låg kvar i sängen och kollade runt på lite bloggar, bland annat ullareds bloggen, är riktigt sugen på en tur dit, så vem vet det kanske blir det idag ? ;)
Gick bort till affären för att handla innan. och riktigt kasst väder, men jag va utrustad :)
 
          
 
 
Nu dax att fixa lite! Städa undan, ta en dusch och ser om dagen blir som planerad :) 
Vi höres i kväll <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela