It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Goood eftermiddag!

Publicerad 2012-07-21 16:52:02 i Allmänt,

Halleda på denna dag säger jag bara!
Jag ställde klockan i morse, för att ge mig ut på en PW. Men vaknade i natt och kände att nej, jag ska inte ut på någon PW idag. Så stängde av alarmet och ställde ett alarm inför jobb i stället. Somnade om gott och vaknade sedan till det nya alarmet 08,30. SKÖNT!
Gjorde mig i ordning, åt frukost, städade undan och helt plötsligt var klockan mycket. Skyndade mig ner till bilen, full gas till Änglahåla! 
 
 
Kör in på parkeringen. PANG säger det... Tusen tankar.. Vad hände?
En bil hade nyss kört på min bil på hela passagerar sidan. Panik, Kaos! 
Vad skulle jag göra? Bara stirrade! Tårarna rann och skakade som tusan.. Obehagligt.. 
Fick panik eftersom jag visste jag skulle komma försent till jobb.
Men allt är lugnt och jag mår bra..
Bara denna paniken som uppstår! USCH OCH FY SÄGER JAG BARA!!!!
 
Nu ska jag njuta av solen på min balkong!
V höres i kväll<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela