It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag 20/7-12

Publicerad 2012-07-20 21:52:25 i Allmänt,

TRÖTT TRÖTTARE TRÖTTASTE ÄN TRÖTTAST!
Klagar jag? Nja lite, ser faktiskt fram emot söndagen liten.
Jag är ledig då :) Ska bli rätt skönt faktiskt hihi.
Dålig bloggning, jag vet!
Men när jag jobbar dagarna i ända, vad har jag då att berätta? 
Inte speciellt mycket HELT RÄTT ;)!
 
Idag började jag min morgon på bästa sätt! Jag tog mig världens snabbaste PW. Då menar jag inte att jag gick en liten och snabb runda. Utan att jag slog rekord! Jag gick på rekordtid, eller ja jag slog mitt förra!
WIIIIE! SÅÅÅ GLAD och blir bara ännu mer taggad för varje dag!
 
 
Idag va det jobb på schemat 10-18.
På min lunch shoppade jag! Inne på Break, VÄRLDENS finast byxa.
Lite kärlek till den!
 
 
Efter jobb hem till min kära mamma o pappa! Dom bjöd på grillat, mums mums!
När jag körde därifrån blev det en tur inom Coop! Behövde fylla på kylskåpet lite. Det ekade tomt ;)
Ohhh vänta, nu glömde jag nästan att visa min nya växt :D
Wiiiie! I like växter, eller vad man ska säga!
Har bara i mitt lilla stora rum 12 stycken växter, men det är fint :D
 
 
Min nya gröna fina! hihi tycker om den!
Nu kallar kudden, att det är time to sleep! 
Klockan ställd på 07,30 en gooo PW innan jobb i morgon ska avverkas.
Natti natti <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela