It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

16/7-12

Publicerad 2012-07-16 22:32:54 i Allmänt,

Klockan ringde 05,48 öpnnade ögonen kollade på klockan och trode nästintill det var ett skämt ;) 
Det är ju tidigt, för tidigt, mitt i natten! Eller kanske mitt på morgonen, kalla de vad du vill!
Gjorde mig i ordning, packade min väska och på med myströjan och mot JOBB :)
 
 
Jobbade på och när klockan slog 16,00 var det dax att bege sig till väla för att hämta upp Ällex!
Fix och trix, för att få ihopa presenten till fina Camilla!
Slog in presenterna och försökte luska fram var hon skulle befinna sig!
Vi ringde för vi tänkte vi skulle sjunga, men inget svar.. Vad skulle vi då veta vad hon var i kväll?
 
Vi bestämde då oss för att smsa hennes syster, där fick vi napp och hon visste vad hennes planer för kvällen var! Toppen tyckte vi.. Satte oss i bilen, parkera en bit ifrån hennes hem för att hon inte skulle se oss ;). Kom till dörren, ser ingen bil, men vi slog koden tog hissen upp. Vi håller på att dö av skratt, men måste vara tysta! Annars skulle hon höra att det var vi. Hon öppnar och man ser hennes leende, hon blev glad! Det såg man! Och då blev vi ännu gladare! 
 
 
En lyckad överraskning och vi blev bjudna på världens godast tårta, MUMSMUMS!
Tack fina camilla, hoppas du haft världens bästa födelsedag! Och blev glad för dom fina presenterna!
KÄRLEK <3 
 
 
Nu har jag varit uppe på tok för länge, snart funderar jag på att sova! Ska bli otroligt skönt! 
Imorgon är en ledig dag, bara vara, inga måste. UNDERBART!
Vi höres i morgon
Natti natti<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela