It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag

Publicerad 2012-01-25 19:33:50 i Allmänt,

Jag är ledig ja jag är ledig ja jag är ledig hela onsdagen ut :)
Wiiihooo!
Glömde ju skriva att när jag vaknade i morse hade jag fått två stycken meddelande. Ett med finfina ord från en finfin person. Och ett mms från min kära lillebror. Det va nämligen så att jag gav honom en skjorta för ett tagsen och jag sa åt han att när du ska använda den vill jag ha dagens outfit! Duktig som han är så va där dagens outfit i min inkorg i morse
Åter till dagen..
Hur mycket har jag inte hunnit med idag egentligen.
Jag började min morgon med god frukost, sen på med träningskläderna en låååång tur på 10 KM
Wiiie jag är så lycklig, att jag tagit tag i allt som är fel och att jag äntligen kommit igång med träningen igen...
Efter jag varit ute på min tur storstädade jag, sen tog jag tag i vinden. Där skulle rensas och ställas i ordning...
Sen en tur i mina älskade träningsskor, hem duschen och sen en promenad till stan. där jag gick in och pratade med Josssefiinis som jobbade :) Och jag tog mig en shoppingtur!
Nu lite tv sen nannedax!
Sov så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela