It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Sovmorgon?

Publicerad 2012-01-15 13:46:40 i Allmänt,

I morse tog jag världens skönaste sovmorgon, vaknade runt 10 tiden. Så underbart, att kunna sova ut för en gångs skull :) Jag steg upp, gjorde mig en liten frukost, sen bytade jag om. Bestämt mig för att jag skulle gå hem till mina kära föräldrar föra tt hämta min cykel som det var något kontigt med. Pappa hade fixat den till mig, snäll som han är. Gick hem var 6 km... Wiiihoo och fint väder såklart
Efter en låång tur som slutade på 12 km så var jag åter hemma igen. Underbart, helt död! Men jag klagar inte. Jag ser det som en nystart på en ny vecka liksom.
När jag väl kom hem, åt jag. Sen var det dax för storstädning, wiiiie!
Nu är här finfint och jag bara njuter av att det är söndag!
Nu en sväng till mormor och morfar, sen hämta frida för en tur till Väla!
Ha en fortsatt fin söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela