It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tooorsdag

Publicerad 2012-01-26 21:28:11 i Allmänt,

Gookväll kära du!
Dagen idag har beståt av jobb, lite att göra hehe! Eller vad säger du Annapanna? Hyfsad ordning fick vi i alla fall.
När jag senare framåt eftermiddagen skulle ta lunch, precis ätit upp och skulle gå ut en runda, så möts jag av världens cooolaste chef på lagret, med världens cooolaste kallingar på ;)
Ett gott skratt fick vi oss i alla fall ;)!
Efter det goda skrattet gick jag en promenad och inom några affärer. Hittade en blus, en blus som det blev kärlek vid första ögonkastet med! FIIIIN! (Bild kommer i morgon)
Sen tillbaka till jobb för att jobba dem sista timmarna.
När det är fem minuter till stägning skrämmer min kära kollega livet av mig, tror minst sagt nästan mitt hjärta hoppade ut. Vi stängde butiken och gick emot en mysig resturang, för att bara vara och mysa!
Sååå mysigt och god mat åt vi också
Efter att ha ätit gott och pratat/skrattat så var det dags att sätta sig på bussen och åka hem.
Är hemma, tar det lungt och somnar väl snart i soffan! Hahaha
Höres i morgon! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela