It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Söndag

Publicerad 2012-01-22 18:12:58 i Allmänt,

Söndag söndag underbara söndag!
Stiger upp ur sängen, kollar ut.... Möts av..... SNÖ!
Nejnej, inte snö nu tänkte jag! Nu ska jag ha VÅR! :)
Men snön ligger väl kvar ett tag ser det ut som och halt som attans är det också.
Efter många om och men så gjorde jag mig i ordning. En tur till IKEA stod på schemat idag.
Kom hem med massa ljus (älskar ljus), två sophinkar, servetter, kökslampa och två krukor och två blommor!
Vill ni se? Eller kanske inte? Men jag lägger upp det ändå.
Mina nya blommor, sååå mycket kärlek! Blommor <3 Annie
Min finafina kökslampa, ser lite fjantig ut! Men finfin i verkligheten hihi :)
Tror dock inte pappa tyckte det var så kul att "bygga" ihop den.
Efter att jag gjort i ordning här hemma, ringde pappa jag sprang ner för att hämta en bok han skulle lämna.
Så när han ska köra igen säger jag, nu ska jag ge mig ut på en promenad. Så ser jag hur han kollar vad jag har på mig, så jag bara: jag ska upp om och byta om först.
För en proemnad i foppatoffler, barfota, linne och oddmolly jacka är inga promenadkläder.

Efter en skön promenad på 6 km har jag rensat hjärnan och fått såå  otroligt mycket ny energi!
Jag är laddad för en ny vecka, riktigt laddad!
Jag har resant bort allt gammalt, och nu tar jag bara in massa nya possitiva saker! Ingenting kan hindra mig på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela